مسابقات جودو جام رمضان با حضور 340 ورزشکار خراسانی با قهرمانی تیم شهید وحدتی منطقه گلشهر مشهد به پایان رسید.
دیدار های فینال و مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جام شهدای مدافع حرم ویژه ماه مبارک رمضان در سالن جودو استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.
در این جام بیش از 340 ورزشکار در رشته های جودو و کوراش از باشگاه های باشگاه های مختلف به مدت هشت شب با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابتها تیم شهید وحدتی از منطقه گلشهر مشهد با پنج مدال طلا، 9 نقره و هشت برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم امام هادی(ع) با پنج طلا، 4نقره و 2 برنز دوم شد و تیم جوانان اسلامی نیز با پنج طلا و چهار برنز به مقام سوم جام رمضان 96 دست پیدا کرد، تیم شهرستان قوچان نیز علاوه بر کسب مقام چهارم، به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابتها انتخاب شد.
همچنین در بخش انفرادی در رده سنی نونهالان علی تقی زاده، امیر حسین خوش قدم، حسین بخشی، حمیدرضا کارگر، امیرحسین مرادی، رضا میش مست، امیرحسین ابراهیمی و مهرشاد نوروزی به مدال طلا اوزان مختلف رشته جودو دست یافتند.
در رده سنی نوجوانان رشته جودو نیز وحید رضازاده، امیر حسین عباسی، محمد ابراهیمی، احسان پیغمبری، مهدی شکوهی و بهزاد اعتمادی به مقام قهرمانی رسیدند.
مهدی بیک زاده، سیدعلی حسینی، مرتضی رستگار، سجاد تیموری، حسین کرمانی، امید تیزتک، سجاد علیزاده و علیرضا بهرامی نیز در رده سنی آزاد متشکل از جودوکاران بزرگسال و جوان استان مقام قهرمانی اوزان مختلف را از آن خود کردند.
در رشته کوراش نیز که مسابقات به صورت انتخابی رده سنی جوانان برگزار می شد علی قلی پور، حامد قرایی، امیرحسین عزیزی، محمدحسین احمدزاده، حامد باقری نیا، صادق محمدی زاده و رضا اسماعیل پور به ترتیب در اوزان مختلف به مقام نخست رسیدند و به تیم منختب استان برای اعزام به رقابتهای کشور راه یافتند.
دراین دوره از رقابتها حرکات کاتا، دفاع شخصی و جوجیتسو نیز به صورت نمادین و نمایشی توسط ورزشکاران فعال باشگاه های مختلف برگزار شد.
خبرنگار: توحید آرش نیا** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
7498/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.