به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در این مراسم که از میدان امام خمینی تا مصلای نماز جمعه فیض آباد برگزار شد، با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، روز جهانی قدس یوم اللّه یوم اللّه و فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است؛ جنایتهای شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و عوامل آنان در منطقه را محکوم کردند.
خطیب جمعه فیض آباد در جمع پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس با اشاره به فرموده های امام علی (ع) غیرت در برابر ظلم و ستم یهودیان بر مردم فلسطین علی الخصوص زنان و کودکان را از خصوصیات مومنین دانست و این راهپیمایی را نشانه ای از همان غیرت علوی خواند.
حجت‌الاسلام ابوالفضل میری به بیانات اخیر رهبری در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی اشاره و بیان کرد: روز جهانی قدس نماد مبارزه با مستکبرین و سلطه گران جهانی است و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.
وی افزود: باید با تلاش دانشگاهیان تدبیری شده و راه نفوذ مستکبرین به کشور بسته شود.
وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در پاسخ موشکی به نیروهای تکفیری، این اقدام را قاطع، آگاهانه و علمی دانست که جلوی تهمت ها و یاوه گویی دشمنان را گرفت.
میری به در پیش بودن سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در 6 تیرماه سال 1360 توسط منافقین اشاره کرد و گفت: خداوند ایشان را برای زعامت نظام اسلامی و ملت ایران حفظ کرد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.