به گزارش ایرنا محمد علی نبی پور پنج شنبه شب در آیین تقدیر از فعالان ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد افزود: دولت از انتقاد منصفانه استقبال می کند ولی در برابر تخریبها و هجمه ها می ایستد.
وی اظهار کرد: دولت روحانی از این انتخابات با سربلندی بیرون آمد و با وجود برنامه ریزی و فضاسازی علیه مجریان انتخابات هیچ خدشه ای به روند برگزاری آن وارد نشد.
وی گفت: برای نهادینه کردن دموکراسی، جناح های مختلف سیاسی باید به کار حزبی و گروهی توجه بیشتر داشته باشند و انجام کار سیاسی به صورت هیاتی و بدون استمرار باعث دلسردی و افسردگی و کاهش مطالبه گری جوانان می شود.
وی افزود: برخی مدیران دستگاههای اجرایی در چهارسال گذشته به دولت اعتماد و اعتقاد نداشتند و یا از آن حمایت لازم به عمل نیاوردند و لازم است دردولت دوازدهم جای خود را به مدیران همسو با دولت بدهند تا با قوت بیشتر در مسیر اهداف دولت دوازدهم گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: بعضی از افراد در انتخابات به صورت خلاف واقع یک گروه را پاک، متولی خوبی ها و ارزشها دانسته و انقلاب و نظام را تنها وامدار آنان و گروه دیگر را افراد غیر ارزشمند و عوامل خارجی معرفی می کردند.
وی با اشاره به اینکه با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات هنور هم آثار تخریبهای ناروا و نادرست بر علیه دولت یازدهم را در جامعه مشاهده می شود، گفت: برخی رقیبان در انتخابات با شیوه های متعدد به دنبال سیاه نمایی ها و نادیده گرفتن خدمات دولت و متزلزل کردن باورهای مردم بود.
وی گفت: با وجود خدمات خوب و اثر بخش دولت تدبیر و امید در روستاها ولی برخی اشخاص با هجمه ها و تخریبهایی علیه دولت روحانی با مخدوش کردن اذهان روستاییان فعالیتهای دولت را زیرسئوال بردند ولی مردم با وجود همه هجمه ها و سیاه نمایی ها بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات با رای به حجت الاسلام روحانی حمایت خود را از دولت وی نشان دادند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.