حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میراث ماندگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نقش مهمی در بصیرت افزایی مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی داشته است.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس تنها منحصر به ایران نیست بلکه به عنوان دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی موجب خیزشهای ضداستکباری و بیدارگرایانه در کشورهای اسلامی علیه مستکبران و رژیم اشغالگر قدس شده است.
او گفت: به برکت روز جهانی قدس امروز فریادهای ضداستکباری و دفاع از مردم فلسطین و آزادی بیت المقدس به صدای واحد در کشورهای اسلامی و غیراسلامی تبدیل شده و همه آزادیخواهان جهان با حضور گسترده در این راهپیمایی برائت خود را از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی و حمایتشان از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
فرماندار بجستان افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت می کنند که ترفندهای دشمنان و عوامل مزدور وابسته به آنها نه تنها خللی در همراهی مردم با آرمانهای نظام جمهوری اسلامی وارد نمی کند بلکه آنان منسجمتر از گذشته در صحنه حضور خواهند داشت.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.