* شورای هماهنگی تبلغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه خود آورده است: پیروزی انقلاب اسلامی موجب اسقاط نظامهای ظالم و طاغوتی و نفی آنان شد و نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی و آزادی قدس و دفاع از نهضتهای آزادیبخش در جهان و جنبشهای اصیل در بلاد اسلامی از اهداف این انقلاب بود که امروز شاهد اثربخشی و تاثیرگذاری آن در سراسر دنیا هستیم که در این میان روز قدس به عنوان نمادی از این امر مهم شمرده می شود. بنیانگذار جمهوری اسلامی این روز را روزی دانسته که باید مستضعفان مجهز شوند در مقابل مستکبران، و دماغ مستکبران را به خاک بمالند. با توجه به اهمیت این روز و تاثیرگذاری آن در بیداری اسلامی و نابودی هرچه زودتر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی و نیز به حکم حمایت و اعلام همدردی و همراهی با مظلومان به ویژه مسلمانان فلسطین، حضور در این مراسم معنوی و ضد طاغوت برای هر انسان آزادیخواه و ظلم ستیز و دغدغه‌مند لازم به نظر می رسد.
* ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی نیز در بیانیه خود نوشت: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار آزادی مظلومان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و استکبار و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچوقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان، از دل ملتهایی شنیده می شود که سالها نسبت به این موضوع غفلت داشته اند. بی شک همه مسلمانان و آزادمردان در مقابل اقدامات ددمنشانه جهانخواران مسئولند و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی و مسئولیتی همگانی است و عاملی برای وحدت و بیداری مردم جهان علیه دشمنان اسلام و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل خواهد بود.
* سازمان بسیج صنعت خراسان رضوی نیز اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی و سردمداران زر، زور و تزویر به سرکردگی شیطان بزرگ و دولتهای غرب، مردم مظلوم فلسطین را به مسلخ بردند و بعضی سران شکمباره و دنیاطلب عرب شاهد تجاوز، قتل و نسل کشی مردم غیر نظامی و بیگناه فلسطین هستند و افتخار نوکری و خوش خدمتی شیاطین بر سینه دارند. جامعه مهندسان صنعتی بسیجی به همراه سایر متخصصان متعهد، آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از مکتب ناب محمدی و اندیشه های استکبارستیزی امام خمینی(ره) ضمن همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و به پیروی از رهبر معظم انقلاب همگام با سایر مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم.
* رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در بیانیه ای نوشت: این سازمان در آستانه روز جهانی قدس جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگزار جمهوری اسلامی و با پیروی از مقام معظم رهبری، روز جمعه همگام با مردم خدا جوی انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند.
پیش از این نیز استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان و ائمه جمعه اهل سنت خراسان رضوی در بیانیه های جداگانه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواندند.
مراسم روز جهانی قدس در مشهد جمعه هفته جاری دوم تیر همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح با تجمع در میدان 15 خرداد این شهر آغاز و در حرم مطهر رضوی پایان می یابد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.