احمد رضوی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این جابه جایی را در گرو تامین هزینه های آن دانست و افزود: باشگاه بابت امتیاز تیم چیزی از ما مطالبه نمی کند، اما بابت دیگر هزینه ها به حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
وی با بیان اینکه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس و فرماندار شهرستان نیز قول مساعدت داده اند، گفت: با این نقل و انتقال ورزش تربت حیدریه جانی دیگر خواهد گرفت و با پخش زنده بازی ها، از محل تبلیغات آن درآمد خوبی نصیب ورزش این خطه می شود.
سرپرست تیم فوتسال شهرآرای مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طبق توافق اولیه صورت گرفته قرار است در صورت تامین هزینه ها، ابتدا تنها بازی ها به تربت حیدریه منتقل شود.
علی مرتضایی، این انتقال را مشروط به آن دانست که نام تیم حذف نشده و تنها پسوند تربت حیدریه جایگزین مشهد شود و افزود: در صورت موافقت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فدراسیون ترتیب انتقال داده خواهد شد.
وی گفت: البته این نقل و انتقال هزینه هایی دارد که تامین آن بر عهده هیات فوتبال تربت حیدریه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این تفاهم شفاهی است و هنوز بر روی کاغذ ثبت نشده، اما یقینا ما از این انتقال بسیار استقبال می کنیم.
حمیدرضا امینی افزود: البته انجام این کار در گرو نظر موافق فدراسیون فوتبال است که غالبا بعد از بازدید از سالن های ورزشی تربت حیدریه و ارزیابی امکانات اولیه، اعلام نظر خواهد کرد.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد در فصل گذشته با 36 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر فوتسال کشور جای گرفت.
شرکت فرش آرا در سال 1370 در شهرک صنعتی شماره یک تربت حیدریه فعالیت خود را آغاز کرد اما بعد مدتی به مشهد نقل مکان کرده و با نام فرش آرای مشهد به فعالیت خود ادامه داد.
هم اکنون در شهرستان تربت حیدریه 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، 2 باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.