حجت الاسلام قاسمعلی مجیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا فزود: مردم ایران در این روز همه با هم ودر کنار هم ندای وحدت سر داده و در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین به راهپیمایی می پردازند.
وی اضافه کرد: مردم در این روز، جنایات ر‍ژیم صهیونیستی بر علیه مسلمانان فلسطین را محکوم کرده و انزجارخود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل غاصب اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه اکنون نیاز جهان به روز قدس بیش از گذشته احساس می شود، اظهار کرد: زمانی که امام خمینی( ره ) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند بسیاری ضرورت آن را درک نمی کردند اما امروز مردمان زیادی به این حمایت جهانی نیازمندند.
وی افزود: امام (ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که نظام جمهوری اسلامی ایران حامی مستضعفان است و هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.
وی گفت:‌ راهپیمایی روز قدس از ساعت 11.30روز جمعه دوم تیرماه از میدان انقلاب کاشمر شروع می شود و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) در امام زاده سید حمزه (ع) با برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه خاتمه می یابد.
وی ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور کاشمر برای حضور در مراسم روز قدس،‌افزود:‌ مردم در شرایط حساس کشور و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری خواهند داشت.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 ** خبرنگار : لیلا قرائی ** انتشار دهنده: علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.