حمید بنایی سه شنبه شب در نشست شورای اداری گناباد افزود: دولت تدبیر و امید با درایت و برنامه ریزی هدفمند رفع مشکلات اقتصادی در سطح کشور و مناطق محروم را محور اصلی توجهات خود قرار داد.
وی اختصاص هزار میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان، ساخت جاده و افزایش 37 و 57 درصدی اعتبارات تملک داراییهای شهرستانهای گناباد و بجستان را بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در چند ماه گذشته برشمرد.
امام جمعه گناباد نیز در این نشست با اشاره به ظرفیتهای اقتصادی این شهرستان تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به خصوص در بخشهای صنعت و معدن و صنایع دستی را نیازمند روحیه و تلاش جهادی مسئولان و دست اندرکاران بخشهای دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی دانست.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب همچنین با انتقاد از کمبود فضا و کیفیت پایین خوابگاه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گناباد گفت: بیشتر دانشجویان از مبالغ بالای اجاره ای خوابگاهها رضایت ندارند.
وی خواستار ساماندهی و افزایش نظارت بر خدمات خوابگاههای دانشجویی و احداث فضای مناسب در دانشگاههای گناباد برای رفع این معضل شد.
فرماندار گناباد هم در این نشست گفت: دولت یازدهم در شرایط رکود اقتصادی و تورم بالا و رشد منفی شش درصدی در کشور روی کار آمد و در مدت چهار سال با خدمات صادقانه این رشد را به بیش از هشت درصد افزایش داد و تورم را برای نخستین بار بعد از انقلاب تک رقمی کرد.
محمدعلی نبی پور افزود: مردم با حضور گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رای مجدد به دولت روحانی به نوعی رضایت خود را از خدمات دولت تدبیر و امید نشان دادند لذا باید با خدمات صادقانه، قدردانی خود را از این حسن نیت مردم نشان دهیم.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی که به سیاستهای دولت روحانی اعتقاد دارند باید به صورت جدی با خدمت مناسب به مردم در جهت افزایش اعتماد عمومی جامعه نسبت به این دولت بکوشند.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.