حجت الاسلام محمد سلطانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:‌ راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت همزمان در نقاط مختلف سراسر کشور از ساعت 10 صبح روز جمعه دوم تیرماه در استان برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس از میدان 15 خرداد تا صحن جامع حرم مطهر رضوی خواهد بود و اقشار مختلف مردم، مسئولان دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی و اجتماعی، تشکلهای مختلف و زائران در این راهپیمایی حضور می یابند و فریاد نجات امت اسلامی از دست زورگویان و یاوه گویان را سر خواهند داد.
وی اظهار کرد: مرکز تجمع راهپیمایان در شهرهای مختلف خراسان رضوی نیز در محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود که برنامه های این راهپیمایی در همه نقاط حاوی راهپیمایی، سخنرانی و قرائت قطعنامه می باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس، 'سعید جلیلی' نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است و پس از قرائت قطعنامه، راهپیمایان در صفوف نماز دشمن شکن جمعه ایستاده و به خطبه های نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گوش می سپارند.
وی اضافه کرد: خدمات رسانی شهرداری مشهد مقدس در راهپیمایی روز جهانی قدس توسط اتوبوس های درون شهری و قطار شهری از ساعت هشت صبح تا 16 بعد از ظهر رایگان می باشد.
آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) در حمایت از ملت فلسطین، به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.