احمد برادران روز سه شنبه در نشست ستاد برگزاری روز قدس افزود: دشمن سعی دارد با توطئه های مختلف توجه جهان اسلام را از این مساله مهم منحرف کند. برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان اسلام نشانگر اتحاد و پیام آور آمادگی برای مقابله با دشمن صیهونیستی است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به روز قدس به مسیر مبارزه با رژیم صیهونیستی روح تازه ای بخشید. امام راحل خطر رژیم صیونیستی را به روشنی درک کرده بودند. این رژیم پوشالی به دنبال صیهونیزه کردن جهان اسلام است و امام راحل با نامگذاری روز قدس سنگری مستحکم در برابر حرکت دشمن ایجاد کردند.
فرماندار سبزوار گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام است.

* تشکیل 10 کمیته ویژه روز قدس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار هم در این نشست گفت: 10 کمیته همچون فرهنگی، تزئینات، شهدا و ایثارگران، تبلیغات، دانش آموزی و دانشجویی برای برگزاری مراسم روز قدس در سبزوار تشکیل شد.
علیرضا رادمان افزود: مراسم قدس در سبزوار همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح روز جمعه هفته جاری از محل میدان کارگر به سمت مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می شود. برنامه ریزی شد که در طول برگزاری مراسم ویژه برنامه های فرهنگی از جمله استقرار ایستگاه نقاشی، دلنوشته، مسابقات فرهنگی با موضوعات اهمیت روز قدس، ضرورت آزادسازی فلسطین و مبارزه با رژیم صیهونیستی نیز برگزار شود.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتر غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.