محمدهاشم بختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدوده های شهید صارمی، صیاد شیرازی، پیروزی، خیابان رسالت و چهارراه برق از جمله مناطق شناسایی شده در مشهد به لحاظ نقاط کور آنتن دهی همراه اول هستند.
وی ادامه داد: در نقاط کور امکان برقراری ارتباط از طریق همراه اول به دلیل نبود آنتنهای مخابراتی بی.اس.تی وجود ندارد و آنتن دهی دچار اختلال است. نبود آنتنهای مخابراتی در مناطقی از شهر به دلیل عدم تمایل مالک ساختمان برای تمدید قرارداد نصب آنتنهای مخابراتی رخ می دهد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: غیر از مناطق یاد شده هم اینک سایر مناطق شهر مشهد به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه اول هیچ مشکلی ندارند.
وی به اختلال ایجاد شده در شبکه تلفن همراه اول خراسان رضوی طی دو شب گذشته نیز اشاره و بیان کرد: اکنون هیچگونه اختلالی در شبکه همراه اول وجود ندارد و این اختلالات که تنها پنج درصد از مشترکان را در برگرفت بطور کامل رفع شده است.
او افزود: اختلال رخ داده بطور ناخواسته در حین انجام عملیات ارتقا شبکه و تعمیر و بازسازی رخ داد،. اختلالات قابل پیش بینی قبل از وقوع از طریق پیامک به مشترکان اطلاع رسانی می شود.
افزون بر چهار میلیون نفر از جمعیت شش میلیون نفری خراسان رضوی مشترک همراه اول هستند.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.