قدس آنلاین نوشت: همه غم و غصه اهالی حاشیه شهر را که پشت سر می ‌گذاری تازه به حاشیه می ‌رسی که برای ساکنینش فرقی نمی‌ کند خانه آنها بزرگ است یا کوچک! مقاوم است یا سست! خدمات و امکانات ضروری و اولیه زندگی را دارند یا نه! آن‌ ها فقط دلشان را به سقف روی سرشان خوش کرده‌ اند.
- پدر نوزاد 24 انگشته معذور از پرداخت هزینه جراحی فرزندش.
- یک بانوی هنرمند: مسئولان، عکاسان بناهای تاریخی را یاری کنند.
- ساخت بیمارستان گلبهار در ایستگاه اعتبار متوقف است / چند سال است که از مصوبه دولت و مجلس مبنی بر ساخت بیمارستان در گلبهار می‌گذرد، بیمارستانی که قرار بود در اولویت ساخت قرار داشته باشد اما به نظر می رسد خبری از بودجه و قول های گذشته نیست!
- فروشگاه‌ های کتاب آستان قدس رضوی افزایش می یابد.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- دست های بسته تو معجزه می کند غواص / 2 سال پیش بود که آمدند با دست ‌های بسته تا دیده ‌ها و دل های ما را باز کنند. آمدند و معجزه را تعریفی نو بخشیدند. آمدند و جامعه را با عطر شهادت بهاری کردند. آمدند تا دوباره یک ملت را سر خط بیاورند. سر خط حق خواهی و حق گویی. سر خط استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی.
- اظهارات وزیر کشور درباره پدیده شاندیز: پرونده پدیده شاندیز از نظر وزارت کشور مختومه است.
- سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد: ثبت نام تخصیص سوخت ناوگان بار شهری با سوخت دیزلی تا اول تیرماه.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- رئیس اتاق اصناف مشهد: بهبود و بهینه سازی خدمات سنتی اصناف.
- پدر شهید منزل شخصی خود را وقف کرد.
- طرح خرید خدمات، تهدید یا فرصت/ طرح خرید خدمات که با هدف ایجاد عدالت آموزشی آغاز شد با واکنش‌ های مختلف از نگرانی خانواده ‌ها در زمینه نحوه آموزش در این مدارس تا نگرانی معلم ‌های رسمی از اخراج و جایگزینی معلم ‌های این طرح و ترس دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از نبود موقعیت استخدام رسمی، مواجه بوده است.
- گرانفل و سلمان هر دو سوختند، اما چطور؟ / برج 27 طبقه گرانفل لندن پس از 10 ساعت حریق، به صورت کامل در آتش سوخت، اما در جریان آتش سوزی برج 18 طبقه سلمان مشهد که پس از 3 ساعت خاموش شد، تنها 20 واحد اداری آتش گرفت و واحدهای تجاری آن با اقدام به موقع و سریع سالم ماند. امکانات به کار گرفته شده و ماشین آلاتی که در جریان این 2 حادثه آتش ‌سوزی در شهرهای مشهد و لندن بکارگیری شد، در یک سطح و دارای یک استاندارد مشخص و هم اندازه بود. با این حال می ‌توان تفاوت را به خوبی در عملکردها مقایسه نمود.

* پایگاه خبری صبح توس:
- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: با توجه به اینکه گسترش بیشتر مناطق آزاد از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا شده است باید عارضه ‌یابی این امر در دستور کار قرار گیرد.
- نایب رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مقررات زدایی از ضرورت‌ های برنامه کاری دولت در دوره جدید/ عدم توفیق دولت تدبیر در جذب سرمایه‌ گذار خارجی.
- سخنگوی سابق فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی: معاونت امور زنان طی سه سالی که از دولت یازدهم گذشته بود، هیچ گزارشی از عملکرد خود به مجلس ارائه نداده و به جای پرداختن به مشکلات اساسی زنان، همواره به مسائل حاشیه ‌ای پرداخت.
- نایب رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک مشهد: اجاره بهای مسکن 10 تا 15 درصد افزایش می یابد.
- نماینده مجلس شورای اسلامی: احتمال تصویب طرح ایجاد محدودیت بر موسسات اعتباری.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.