زهره فراهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح که امسال برای هجدهمین سال متوالی در کشور و هفتمین سال در مشهد برگزار می شود طی شبهای قدر بسته های غذایی در بین خانواده های محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح با هدف تحقق سیره عملی امیر مومنان حضرت علی(ع) در حمایت از خانواده های محروم برای 410 خانواده محروم و نیازمند شناسایی شده در مناطق حاشیه نشین و محروم اجرا می شود. هر خانواده بطور میانگین بین پنج تا 6 نفر جمعیت دارند و هر سبد غذایی توزیعی در بین خانواده ها یک میلیون و 550 هزار ریال ارزش دارد.
او گفت: هر سبد غذایی شامل دو عدد مرغ، یک کیسه برنج، عدس، پودر شوینده، صابون، سیب زمینی، روغن، ماکارونی و سویا است. نخستین مرحله توزیع 23 خرداد مصادف با 19 رمضان است. 27 خرداد ماه مصادف با 23 ماه مبارک رمضان نیز دومین و آخرین شب توزیع سبدهای غذایی است.
جمعیت امام علی (امداد دانشجویی امام علی) یک سازمان غیردولتی و مستقل دانشجویی ایران است که در سال ۱۳۷۸ شروع بکار کرده است. از قدیمی‌ترین فعالیتهای این گروه آیین کوچه گردان عاشق است که از سال ۱۳۷۸ تاکنون بطور مرتب برگزار شده ‌است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.