امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: بانوان هم پشتوانه فرهنگ و هم پشتوانه جهاد در جامعه هستند. اگر این پرده نشینان سنگر جهاد عزیزانشان را به جبهه نمی فرستادند آیا می توانستیم ابرقدرتها را عقب بنشانیم.
حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی افزود: در کنار هر رهبر و عالم موفق یک خانم که نقش محافظت و همراهی او را ایفا می کرده در تاریخ داشته ایم و در میان علمای معاصر نیز چنین بوده است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اگر اسلام را در این کشور زنده کرد و شرق و غرب را به زانو درآورد برای این بود که یک همسر بصیر و فداکار در کنارش بود.
سکینه ریخته گرزاده همسر آیت الله سید احمد علم الهدی 21 خرداد در سن 71 سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. آن مرحومه در بحرانهای مبارزاتی انقلاب اسلامی و پس از آن در کنار آیت الله علم الهدی بود و بارها مورد تهدید عوامل شاه، ساواک و منافقین قرار گرفت و مجبور به ترک خانه و مهاجرت به نقطه ای دیگر شد. مرحومه ریخته گرزاده در تمام عمر خود همچون یاوری دلسوز در همه فعالیتهای اجتماعی و سیاسی در کنار همسرش حضور داشت و محیطی گرم، انقلابی و پرامید در مسیر اهداف اسلامی در خانواده خود فراهم نمود.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **اتشاردهنده: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.