استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از رضا جمشیدی در پنجاه و سومین نشست ستاد استانی فرماندهی اقتصاد مقاومتی گزارش داد: این میزان اعتبار ارتقا شاخصهای توسعه اقتصادی امسال از مجموع 12 هزار میلیارد ریال اعتبار ابلاغی به خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در بودجه پارسال ردیف خاصی برای تامین اعتبار پروژه های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته نشده بود اما امسال این موضوع اصلاح شده است.
دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ادامه داد: در تخصیص این اعتبار اولویت با پروژه های سال قبل است. هم اینک اصلاح پروژه های مصوب قبل در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قرار دارد.
وی پیرامون ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور چارچوب ارزیابی دستگاههای اجرایی برای سازمانهای استانی و دستگاههای اجرایی مرتبط به منظور اخذ نقطه نظرات آنان ارسال شده است. چنانچه در این خصوص تعللی صورت گیرد دبیرخانه ستاد در مرکز اصلاحات احتمالی را بدون دریافت نظرات آنان اعمال خواهد کرد.
جمشیدی در ادامه همچنین از کاهش تعداد اعضا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از 54 عضو کنونی به 24 عضو خبر داد و افزود: اقتصاد مقاومتی فرآیندی است که از نظر مفاهیم روند تکاملی و تبدیل به مصداق دارد و وضعیت آن روز به روز آشکارتر می شود.
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.