به گزارش ایرنا محمد دانشور ثانی، دوشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی کلاس های اوقاف فراغت حوزه ورزشی این شهرستان تاکید کرد: برای کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت باید به تنوع و نوآوری در آن توجه شود.
وی از روسای هیات های ورزشی حاضر در نشست خواست با یک برنامه ریزی مدون در حوزه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای پرهیز از تکراری بودن و موازی کاری در برنامه ها استفاده کنند.
دانشور، به کارگیری مربیان مجرب و احیای بازی های بومی محلی در کلاس های اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و گفت: متولیان صرفا به برگزاری کلاس ها بسنده نکرده و تلاش کنند خروجی کلاس ها مطلوب باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن عنوان کرد: کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان از 10 تیرماه به مدت هشت هفته در بیش از 10 رشته ورزشی برگزار می شود.
وی افزود: به منظور حمایت از هیات های ورزشی، فضاهای ورزشی به صورت رایگان در اختیار فعالیت های ورزشی قرار می گیرد.
دانشور همچنین از برگزاری هشتمین همایش ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور به میزبانی شهرستان بردسکن در 12 مردادماه امسال خبر داد.
کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بردسکن نیز در این نشست گفت: مجوز لازم برای راه اندازی نخستین مدرسه تخصصی فوتبال در آموزش و پرورش این شهرستان دریافت شده است.
رضا خواجه افزود: برای برپایی پایگاههای اوقات فراغت در حوزه ورزش چهار پایگاه در سطح شهر بردسکن و شهرهای انابد و شهرآباد در نظر گرفته شده که علاقه مندان می توانند در 10 رشته ورزشی ثبت نام کنند.
وی پیش بینی کرد که تابستان امسال حدود هزار تن از دانش آموزان جذب کلاس های ورزشی اوقات فراغت شوند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن 15 هزار دانش آموز دارد.
مرکز این شهرستان در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.