سید جواد حسینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان قوچان گفت: امنیت مرزهای این استان حاصل تلاشهای نیروهای امنیتی، مرزبانان، بسیج، سپاه، ارتش و ساکنان نقاط مرزی است.
وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در مشهد و برقراری امنیت در این استان افزود: در استان خراسان رضوی و مشهد به دلیل وضعیت خاص در ایامی مانند لیالی قدر که مرکز تجمع مردم برای برگزاری مراسم مذهبی است طرح ‌های امنیتی ویژه ‌ای طراحی می‌ شود که با آمادگی نیروهای امنیتی و شورای تأمین و کمیته‌ های مربوطه امنیت و نظم کامل در مراسم را شاهد هستیم.
حسینی در باره رسیدگی به شکایات در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: قانون انتخابات مشخص بوده و مراحل اجرا، نظارت، بازپرسی، شکایات و رسیدگی به شکایات طبق قانون مشخص ‌شده است.
وی بابیان اینکه در تمام استان مراحل تأیید انتخابات شوراها به انجام رسیده است افزود : در مشهد نیز انتخابات شورای اسلامی شهر به تائید هیأت اجرایی رسیده و بر اساس شکایات ارسالی به هیأت نظارت توافقی مبنی بر بازشماری 30صندوق در هیأت اجرایی و نظارت شهرستان انجام ‌شده که مشکلی پس از بازشماری نبوده است.
معاون استاندار خراسان رضوی درزمینهٔ تقسیمات کشوری نیز گفت: فرمانداری قوچان قابلیت ارتقا به فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی این شهرستان ظرفیت ارتقا به دانشگاه علوم پزشکی را دارد که در این زمینه پیگیری‌ ها انجام خواهد شد.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.