مولوی شرف الدین جامی الاحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترور، انفجار یا خودزنی در دین اسلام جایگاهی ندارد.
وی اظهار کرد: طبق آیه قرآن کریم هر کس مومنی را بکشد مانند این است که همه انسانها را کشته است اما برخی با نام دین دست خود را به خون افراد روزه دار و بی گناه آلوده کردند.
وی گفت: در هر اجتماعی برخی افراد افراطی، یغماگر و تفرقه انگیز وجود دارند که به دنبال دستیابی به اهداف خود با هر وسیله نامشروع هستند و کشتن افراد بیگناه اعم از کودک و بزرگ، پیر و جوان یا زن و مرد برایشان فرقی ندارد.
مولوی الاحمدی افزود: تروریستها در ظاهر قیافه حق به جانب می گیرند در حالی که به دنبال افکار و راههای باطل می روند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام جهان استکبار در کفر خود متحد هستند و با اجیر کردن افراد علیه مسلمانان اقدام می کنند، ملت مسلمان نیز باید در برابر آنها ید واحد شوند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون شجاعانه اهداف و نقشه های دشمنان را بر ملا کرده اند و بر ما است که همه با هم منسجم و متحد در پیروی از فرمایشات معظم له گوش به فرمان باشیم و نگذاریم دشمنان تفرقه ای بین ما ایجاد کنند.
17 خرداد ماه در حمله تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی 17 نفر شهید و 52 نفر مجروح شدند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.