محمدحسن فرهادی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم روز قدس در کاشمر افزود: روز قدس یکی از روزهای مهم در ماه رمضان و سنت حسنه امام راحل است که به ‌عنوان میراث بزرگ فرهنگی در کشور تجلی یافته و روز دفاع از حقوق مظلومین است.
وی اظهار کرد: مردم باید کتاب ‌های ارزشمندی را که به صورت ریشه‌ ای مسئله فلسطین را بررسی کرده است مطالعه کنند و بدانند که چرا مسئله قدس مسئله مسلمانان بوده و امام راحل برآن تأکید داشتند.
وی گفت: همه ما در روز قدس پشت سر رهبری و همراه دولت و نمایندگان مجلس با شرکت در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، ندای وحدت سر می دهیم.
فرماندار کاشمر با تأکید بر برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس، روز دادخواهی و اعتراض به جبارترین و خون ‌ریز ترین افراد روی زمین است.
وی اظهار کرد: همه ما با هر سلیقه ای باید برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین تلاش کنیم تا در سایه همبستگی و انسجام بساط ظلم و جنایت مستکبرین برچیده شود.
وی اختلاف ‌افکنی ‌های رژیم غاصب صهیونیستی را عامل تفرقه مسلمانان برشمرد و از قدس شریف به‌ عنوان سمبل ایثار و مقاومت یاد کرد.
فرهادی گفت: کشورهای اسلامی با اتحاد و انسجام می توانند در برابر جبهه خشن استکبار ایستادگی کنند.
در این نشست مقرر گردید راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشمر ساعت 11 روز قدس از میدان انقلاب به سوی مقبره امامزاده سید حمزه (ع) این شهر انجام شود.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.