به گزارش شنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار با معاونان استانداری و فرمانداران استان افزود: اساس حرکت انقلاب اسلامی ایران بر معارف قرآن، تعالیم انسان ساز اسلام، سیره پیامبر (ص) و روش ائمه اطهار (ع) بنا شده است.
وی ضمن انتقاد از تلاش برخی افراد و جریانات مبنی بر ترسیم چهره ای غیر واقعی از دولت یازدهم، اظهار کرد: قطب نمای حرکت دولت تدبیر و امید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که دولت یازدهم در اجرای فرامین رهبری حریص است، تصریح کرد: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، در تمام عرصه های زندگی از جمله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبیین کننده حقیقت و راهگشای مسیر به سوی موفقیت است.
رشیدیان با تاکید بر این مهم که تدابیر رهبر انقلاب یک گفتمان ارزشی است که بدون شک دنیای امروز تشنه عمل به آن است، فرمانداران را به عمل بر مبنای اصول انقلاب اسلامی سفارش کرد و نتیجه آن را تقویت اعتماد قلبی مردم به خادمان ملت دانست.
وی عنوان کرد: انتخابات با تمام تلخی و شیرینی هایش پایان یافت و امروز عرصه کار و تلاش برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم در سایه وحدت و همدلی است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند؛ افزود: رئیس جمهوری منتخب، رئیس جمهوری همه مردم ایران اعم از افرادی که به وی رای داده و یا اشخاصی که رای نداده اند، می باشد.
رشیدیان اظهار کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که نظام اسلامی، چتر حاکمیت خود را بر تمامی آحاد جامعه بگستراند و مردم با نظام و دولت احساس خودی کنند زیرا که با نگاه حداقلی نمی توان بر اکثریت حکومت کرد.
وی با تاکید بر اینکه کارآمدی دولت در اجرای تصمیمات جلوه می کند، گفت: دولت تدبیر و امید در اتخاذ تدابیر و اجرایی کردن آن ها موفق بوده و در بسیاری از شاخص های خدمت به مردم، رویکرد عملگرایانه داشته است.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: اقدامات موفق دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کمک اجرای سیاست های صحیح، تلاش و هم افزایی مردم و مسئولان در رده های مختلف مدیریتی حاصل شده است.
رشیدیان استفاده از ظرفیت جریانهای مختلف سیاسی و اجتماعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان را ضروری دانست و گفت: کسب موفقیت در عرصه های مختلف در گرو همکاری صمیمانه، هم افزایی و تلاش همه قشرها است.
وی بر لزوم توزیع متوازن امکانات تاکید و تصریح کرد: انطباق تمام برنامه ها و طرح های توسعه ای استان با اسناد بالادستی از قبیل سند توسعه و آمایش ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
استاندار خراسان رضوی مهمترین اولویت سال جاری را حمایت از تولید و اشتغال مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شنیده ها و گمانه زنی ها برای تغییرات با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر دولت یازدهم نباید خادمان ملت را در ارائه خدمت به مردم سست کند.
رشیدیان تاکید کرد: تا آخرین لحظه که مسئولیت به خدمتگزاران مردم واگذار شده است باید از آن در راستای ارتقای خدمت رسانی و رضایتمندی آنان استفاده کرد.
1906/507
خبرنگار:فاطمه یوسفی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.