* روزنامه قدس
این روزنامه عنوان 'جمعه بغض و نفرت' را برای تیتر نخست خود برگزید و عکس همراه آن را نیز به مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اختصاص داد.

* ویژه نامه روزنامه قدس
عنوان اصلی این ویژه نامه به گزارش گلایه های والدین از هزینه های ثبت نام دانش آموزان اختصاص دارد که با تیتر 'پول زوری که همچنان دریافت می شود'، همراه است.
عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از جستجوی خانه در بنگاه های مشاور املاک است که با عنوان 'مستاجران به دنبال رهن، مالکان خواهان اجاره !' چاپ شده است.

* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'با دستگیری ده ها تروریست توسط نیرو های اطلاعاتی و امنیتی و رهگیری عوامل پشت پرده خارج از مرزها رقم خورد'، تیتر 'اولین ضرب شست به تروریست ها' را انتخاب کرده است.
عکس نخست این روزنامه نیز به مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه ترور در تهران و بجنورد اختصاص یافته است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه با تیتر '40 روز تحمل، تدبیر جهاد برای کاهش قیمت گوشت'، عنوان نخست خود را به گرانی گوشت قرمز اختصاص داد.
عکس نخست این ویژه نامه هم به تصویری از فعالیت هنرمندان صنایع دستی اختصاص دارد که با عنوان 'هنرمند اما دلش پردرد است' همراه می باشد.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه با عنوان 'شهدای رمضان روی دوش مردم ایران'، تیتر نخست خود را به مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران اختصاص داد.

*روزنامه اتفاقیه
این روزنامه نیز عنوان 'تغییری در نتایج شورای شهر مشهد اتفاق نخواهد افتاد' را در جایگاه تیتر نخست منتشر کرد و با چاپ تصویری از محمد علی بهمنی در مراسم امضای مجموعه اشعارش در مشهد به نقل از وی نوشت: خودم را شاعر نمی دانم.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.