دکتر مصطفی مهرابی بهار، جمعه در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظم حاکم بر نمایشگاه بین المللی قران در مقایسه با سال گذشته بهتر است و به نظر می رسد به کیفی سازی نمایشگاه قرآن و عترت نیز توجه شده و آثار بهتری در نمایشگاه امسال عرضه شده است.
وی حضور دانشگاهیان در چنین نمایشگاه هایی را ضروری دانست و گفت: قطعا حضور پژوهشگران در فعالیت های قرانی می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمندی را به همراه داشته باشد.
مهرابی بهار، ارزش کار مؤسسات قرآنی را مثبت خواند و افزود: ترویج و گسترش فعالیت موسسات قرآنی با بهره گیری از پژوهشگران متخصص می تواند از جمله راهکارهای اصلی گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه به حساب آید.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد که از 13 خرداد ماه در مرکز نمایشگاههای آستان قدس رضوی در جوار حرم مطهر رضوی فعالیت خود را آغاز کرده تا بیست و دوم خرداد ماه ادامه دارد.
این نمایشگاه در هشت هزار متر مربع فضای مسقف برپا شده و دارای 27 کمیته، 24 بخش از جمله کودک و نوجوان، عترت و ولایت، نشر الکترونیک، بخش بین الملل و مشهد 2017 است.
در این نمایشگاه بین المللی که هر شب از ساعت 19 تا 24 دائر است، کشورهایی چون افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان نیز در بخش پایتخت فرهنگی جهان اسلام حضور دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.