به گزارش ایرنا براتعلی منصوریان، عصر شنبه در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در تربت حیدریه اظهار کرد: حضرت امام شخصیتی تمام ساحتی در ابعاد مختلف زندگی بود و با وجود اینکه عالی ترین و برجسته ترین مقام کشور را داشت در سادگی محض زندگی می کرد.
وی بر انتقال افکار و اندیشه های امام به نسل جوان تاکید کرد و افزود: تمام ابعاد شخصیتی امام باید به عنوان الگو برای جوانان تبیین شود تا فرزندان این مرز و بوم شیوه مدیریتی ایشان را سرلوحه مدیریت آینده خود قرار دهند.
منصوریان گفت: پیروزی انقلاب در شرایطی رقم خورد که قدرت های شرق و غرب برای ملتها و کشورها تمدن سازی کرده و بر آنان حکومت می کردند اما امام با معرفی ایدئولوژی انقلاب اسلامی همه قدرتهای پوشالی دنیا را به چالش کشید.
وی افزود: امام با شعار نه غربی و نه شرقی، انقلابی جهانی را پایه ریزی کرد و اکنون رهبری این تمدن نوین در سایه باورها و اعتقادات و ظرفیت ها در حال گسترش است.
منصوریان گفت: امروز هیچ معادله ای در منطقه غرب آسیا بدون حضور ایران قابل حل نیست و جمهوری اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در تصمیم گیری های منطقه ای دارد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عصر امروز با حضور مسئولان استانی و محلی در اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.