به گزارش ایرنا ، خالقداد عرب عصر شنبه در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) در مصلی علی ابن ابیطالب (ع) رشتخوار در جمع عزادران افزود: مسیری که امام عظیم الشان در زندگی ترسیم کرد، الگوی همه اقشار جامعه است.
وی اظهار کرد: هرچه بیشتر به آرمان های والای امام شناخت پیدا کنیم و رهنمودهای آن حضرت را چراغ راه خود در تمامی امور قرار دهیم مسیر تعالی و پیشرفت را بهتر و سریعتر طی خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی ( ره ) و وصایای ایشان از رسالت‌های مهم مسئولان در همه ادوار است و مدیران باید ساده زیستی آن حضرت را سرلوحه برنامه زندگی خود قرار دهند.
فرماندار رشتخوار گفت: برگزاری این مراسم در شهرهای های رشتخوار و جنگل و بقاع متبرکه و دهستانهای این شهرستان که همراه با محفل انس با قرآن ، مداحی وسخنرانی است نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و جریان عظیم 15 خرداد است.
در این مراسم حجت الاسلام افراخته یکی از روحانیان اعزامی از قم به رشتخوار نیز با تقدیر از حضور مردم در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران و جهان است
وی افزود: امام خمینی (ره) موجب زدودن پلیدی، تباهی و سیاهی شد که با گام های پر صلابت خویش در جریان انقلاب اسلامی درس عشق، ایثار، آزادگی و استقلال را به دنیا آموخت.
وی اظهار کرد: علما، روحانیون، دانشمندان و مسئولان باید کلام، اندیشه و راه امام راحل را به نسل جوان معرفی کنند که چگونه امام خمینی (ره) با دست خالی اما با ایمانی راسخ قیام کرد.
وی نقش حضرت امام (ره) در هویت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رابی نظیر ذکر کرد و گفت: عزت امروزی ایران اسلامی مدیون این بزرگ مرد است که توانست در دنیای معاصر تحولی عظیم ایجاد کند.
رشتخوار مرکب از دو بخش مرکزی و جنگل 60 روستا دارد و 78 درصد جمعیت رشتخوار شامل 47 هزار نفر ساکن روستاهای این شهرستان هستند.
7493/6012 خبرنگار: حسین خاکشور ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.