این فرودگاه روز شنبه به نقل از حسن جعفری گزارش داد: برخی رسانه ها اقدام به انتشار مطلبی مبنی بر لغو 14 یا 17 پرواز فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد طی دیروز و امروز کردند در حالی که این امر در شرایط غیر پیک مسافری عادی است و این ابطال به معنای آن نیست که مسافر بوده و با این حال پرواز باطل شده است.
وی ادامه داد: عمده این پروازها طی هفته گذشته به دلیل به حد نصاب نرسید تعداد مسافران باطل شدند و بسیاری از آنها مسافر نداشتند. اگر مسافری هم بوده با سایر پروازها در قالب ادغام مسافران دو یا سه پرواز به مقاصد مربوطه اعزام شده اند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: همواره شرکتهای هواپیمایی 'پروازهای برنامه ای' در طول سال دارند ضمن آنکه تعدادی هم پروازهای فوق العاده و تورهای مسافرتی، سیاحتی و چارتری را برنامه ریزی می کنند که در ایام غیرپیک چون ماه مبارک رمضان که آمار سفرها و جابه جایی ها کاهش محسوسی دارد عموما به حد نصاب نمی رسند.
وی افزود: در این شرایط شرکتهای هواپیمایی پروازهای خود را از قبل ابطال کرده و اطلاع رسانی لازم را اگر مسافری داشته باشند به آنها انجام می دهند و پروازهای جایگزین اعلام و این مسافران را با پروازی دیگر اعزام می کنند.
جعفری ادامه داد: تمام پروازهای دیروز 12 خرداد فرودگاه مشهد فوق العاده و یا برنامه ای بوده و از هفته پیش ابطال آنها با توجه به کاهش مسافران اعلام شده اما این پروازها از روی سامانه فرودگاه مشهد با هدف اطلاع مردم حذف نشد.
وی در مورد تاخیر پرواز هم گفت: یروز فقط پرواز مشهد - رامسر با تاخیر طولانی انجام شد که علت آن هم تاخیر در ورود هواپیما به مشهد بود. هیچ مشکلی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در اعزام و پذیرش پروازها وجود نداشته است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.