به گزارش ایرنا، آیین با هدف فرهنگ سازی و جلب مشارکتهای مردمی و استفاده از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان برای حمایت از معلولان ذهنی گناباد برگزار شد.
مردم و مسوولان گناباد در این مراسم در مجموع با پرداخت بیش از یک میلیارد و 80 میلیون ریال به معلولان موسسه توانبخشی شهید کامیباب گناباد کمک کردند.
اجرای برنامه های متنوع با حضور رضا بنفشه خواه و رضا حسین زاده از بازیگران و مجریان تلویزیون و دیگر هنرمندان از بخش های دیگر این آیین بود.
رئیس اداره بهزیستی گناباد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توجه به معلولان و کاهش تنگناهای آنان نیازمند مشارکت همگانی مردم، خیران، نهادها، سازمان ها و مسئولان بخش های مختلف است و همه ارکان جامعه باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.
مجتبی حسین نژاد گفت: بهزیستی در راستای وظایف خود برای توانبخشی و پیشگیری از بروز ناتوانی و ایجاد فرصت های برابر معلولان تلاش می کند ولی برای ارائه خدمات هر چه بهتر، نیازمند حمایت بیشتر دستگاههای اجرایی و عموم مردم و خیران است.
بیش از یکصد معلول ذهنی تحت پوشش موسسه توانبخشی معلولان ذهنی شهید کامیباب گناباد قرار دارند.
پنج هزار و 500 مددجو تحت پوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و 10 خیریه برای جلب مشارکتهای مردمی نیز تحت نظارت این اداره فعالیت می کنند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.