حجت الاسلام محمد احمدزاده روز پنجشنبه در حاشیه آغاز ارسال بسته های افطاری به نقاط محروم در جمع خبرنگاران افزود: این بسته‌ ها بین پنج گروه شامل کانون نابینایان، جامعه ناشنوایان، زلزله‌ زدگان، سیل زدگان، خانواده های زندانیان نیازمند و انجمن بیماران ام.اس در شهرستانهای مختلف توزیع می شود.
وی ادامه داد: اقلام هر بسته شامل پنج کیلوگرم برنج ایرانی، 2 بسته ماکارونی، یک کیلوگرم نخود، یک کیلوگرم عدس، یک کیلوگرم لوبیا قرمز، نیم کیلوگرم سویا، 1.5 کیلوگرم شکر، 2 قوطی رب، یک جعبه خرما و یک قالب پنیر است و به هر خانواده یک بسته داده می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با دعوت از مردم برای حضور در این طرح و مشارکت در تامین افطاری نیازمندان گفت: اگر هر فرد بطور میانگین 50 هزار ریال هزینه نماید می تواند در این فعالیت خیراندیشانه مشارکت داشته باشد.
وی افزود: به هر میزان که مشارکت خیران نیک ‌اندیش در این طرح خداپسندانه بیشتر باشد توزیع بسته های افطاری بین نیازمندان بیشتر خواهد شد.
او پیش بینی کرد در مجموع هزار بسته افطاری شامل اقلام مورد نیز تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیرین بین پنج گروه مخاطب طرح ضیافت الهی توزیع شود.
حجت الاسلام احمدزاده برپایی سفره های افطاری در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: از ابتدای ماه رمضان سفره های ساده افطاری با کمک مردم هر شب در 85 بقعه متبرکه استان برپا می شود.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.