به گزارش ایرنا، حسین مرعشی چهارشنبه شب در نشست حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای که بسیاری از کشورهای اطراف آن بویی از مردم سالاری و دموکراسی نبرده اند انتخابات با شکوه برگزار می کند.
وی اظهار کرد: آگاهی مردم ایران بسیار بالاست و آنها می توانند بهترین مسیر را انتخاب کنند.
وی گفت: امام راحل در باره آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند نهضت زنده است چون هاشمی زنده است و اکنون باید گفت که نهضت زنده است چون مردم آگاهانه در صحنه هستند.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه مردم ایران با همه مشکلات اقتصادی به افزایش یارانه ها و پخش پول بین مردم جواب منفی دادند، افزود: باید قدر ملت ایران را دانست و برای خدمتگزاری به آنها به صورت جدی تلاش کرد و مسئولان نیز باید به این موضوعات توجه داشته باشند.
وی اظهار کرد: انتخابات برگزار شد و یک شعار ساختار شکنانه داده نشد و اصلاح طلبان اجازه ندادند عده ای بین مردم و رهبری فاصله بیندازند.
وی گفت: همه باید بدانند که امام هشتم شیعیان (ع) به همه مردم ایران تعلق دارد و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست، سپاه پاسداران نیز به همین شکل متعلق به همه مردم ایران است.
مرعشی افزود: در هشت سال دفاع مقدس از رزمنده ای نمی پرسیدیم که به کدام جریان سیاسی وابسته است، بلکه همه برای یک هدف آن هم مبارزه با دشمن تلاش می کردیم.
وی با بیان اینکه عده ای ناتوانی های خود را پشت چنین مجموعه هایی پنهان کرده اند، اظهار کرد: باید هنرتان را با رای مردم نشان دهید، تلاش کنید مردم شما را انتخاب کنند.
وی گفت: در حزب کارگزاران به این نتیجه رسیدیم که آیت الله هاشمی را به حزب خاصی وابسته نکنیم زیرا وی به همه مردم ایران تعلق دارد، لذا اگر حزب اللهی ها نظام را دوست دارند چرا اینقدر اصرار به خط کشی داشته و می خواهند رهبری را محدود کنند ؟
مرعشی با بیان اینکه آینده ایران از آن کسانی است که بتوانند به مردم خدمت کنند، افزود: در انتخابات شورای شهر تهران به رغم تمام بی سلیقگی ها و لیست های موازی، لیست امید با اقتدار حائز آرای اکثریت شد.
وی اظهار کرد: هرچند در کرسی های این لیست محدودیت هایی وجود داشت و نتوانستیم از افراد دیگری استفاده کنیم ولی اختلاف رای بسیار بین نفر آخر لیست امید و نفر نخست علی البدل وجود داشت.
وی گفت: منتخبان شوراهای شهر و روستا نباید حزبی عمل کنند بلکه باید به وسعت یک جبهه بزرگ به مردم بنگرند.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.