اسماعیل نامنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ صرف تکمیل طرح عمرانی این 2 شهرک شامل احداث تصفیه خانه، آسفالت و روشنایی آن می شود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی دولت یازدهم طی 2 سال گذشته در شهرک های صنعتی سبزوار اظهار کرد: این سرمایه گذاری برای توسعه تاسیسات فنی، زیربنایی و تامین زیرساخت های مورد نیاز شامل احداث اتاقک نگهبانی، آسفالت معابر، تامین روشنایی، اجرای خطوط انتقال گاز، حفر چاه و اجرای شبکه انتقال آب و ساخت ایستگاه آتش نشانی انجام شد.
وی با اشاره به اختصاص 83 میلیارد ریال تسهیلات به 11 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی سبزوار گفت: از این میزان 15 میلیارد ریال تسهیلات به سه واحد صنعتی پرداخت شده و مابقی در مرحله عقد قرارداد با بانک ها قرار دارند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سبزوار افزود: مجوز راه اندازی و احداث 2 ناحیه صنعتی در بخش های روداب و ششتمد سبزوار اخذ و طرح مطالعات و جانمایی این نواحی آغاز شده است.
وی اظهار کرد: با تلاش های مسئولان شهرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجوز راه اندازی نخستین شهرک تخصصی سنگ و چوب غرب خراسان رضوی در سبزوار گرفته شده که در انتظار واگذاری زمین برای اجرای طرح است.
نامنی گفت: حدود 65 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی شماره یک و 2 سبزوار مستقر هستند که بیش از یک هزار و 500 نفر در این واحد ها اشتغال دارند.
وی افزود: 11 واحد صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در این 2 شهرک فعال هستند که زمینه برای جلوگیری از خام‌ فروشی محصولات کشاورزی را فراهم کرده اند.
وی نبود خط تلفن و تصفیه خانه را از مهمترین مشکلات شهرک‌ صنعتی شماره 2سبزوار دانست.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.