قاسمعلی خدابنده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام برای دریافت این کتابها تا پایان خرداد ماه جاری ادامه دارد.
وی اظهار کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی در این زمینه می توانند از 2 روش فردی یا گروهی از طریق مدرسه در سامانه https://irtextbook.ir ثبت نام کنند.
وی گفت: به مدارس ابتدایی توصیه شده است به صورت گروهی نسبت به ثبت نام دانش آموزان خود برای دریافت کتابهای درسی سال تحصیلی آینده اقدام نمایند.
خدابنده افزود: توزیع کتابهای درسی در رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش در هنرستانها نیز بر عهده این اداره کل است که با توجه به فرا نرسیدن موعد انتخاب رشته، توزیع کتابهای مربوط به این بخش هنوز در دستور کار قرار ندارد.
وی با بیان اینکه کتابهای درسی مقاطع اول و دوم متوسطه با خرید از کتابفروشی ها توسط دانش آموزان انجام می شود، اظهار کرد: روند توزیع کتابهای درسی ابتدایی و پیش دانشگاهی بین ادارات آموزش و پرورش با توجه به ارسال محموله کتابهای جدید به انبار مرکزی استان آغاز شده است.
وی گفت: توزیع کتابهای درسی در این استان تا قبل از آغاز سال تحصیلی به پایان می رسد و اول مهر ماه تمام دانش آموزان با کتابهای درسی خود سر کلاس درس حاضر می شوند.
استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز است که بیش از 70 درصد این تعداد در مقطع ابتدایی مشغول تحصیل می باشند.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.