به گزارش ایرنا، غلامحیدر ابراهیم بای سلامی پنجشنبه شب در جشن سپاس از حضور و حماسه آفرینی مردم مشهد در انتخابات با عنوان 'تکرار امید' افزود: در این انتخابات فقیر و غنی از انقلاب، اسلام و حضرت امام رضا (ع) حمایت کردند و سرنوشت کشور را رقم زدند.
وی با بیان اینکه امروز چشم مردم جهان به پیروزی ملت ایران خیره شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی در این دوره از انتخابات یک بار دیگر درخشید و فلسفه ای که در آن اقوام، مذاهب، گروهها، زنان و مردان و همه انسان ها در کنار هم برابر و یکسان دیده می شوند در این دوره به تجلی و ظهور رسید.
وی گفت: پیروزی ما شکست هیچ کس نیست چرا که نجات ایران، نجات خانه است.
ابراهیم بای سلامی افزود: مشهد، شهر هنرمندان بزرگی همچون شجریان است که در انتخابات به این هنرمند بزرگ ظلم شد.
وی اظهار کرد: مشهد شهر ربنای شجریان است که در آستانه ماه مبارک رمضان صدای دلنوازش، دل هر انسان پاک نیتی را به وجد می آورد و او را به سوی ملکوت و بهشت فرا می خواند.
وی با بیان اینکه مشهد شهر شریعتی است، گفت: غنی سازی مباحث انقلاب اسلامی ایران، مدیون دکتر شریعتی، این انسان بزرگ، روشنفکر و فرهیخته است.
ابراهیم بای سلامی افزود: مشهد شهر اصلاحات است و جوانان عزیز بدانند که اولین تلنگر اصلاحات در کشور از مشهد رقم خورد و در آن زمان حلقه کوچکی در مسجد حوض مشهد گردهم آمدند تا راهی متفاوت، متمایز و نوین برای جمهوری اسلامی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه 20 سال از دوم خرداد 76 گذشت و چه خون دلها در این دوران خوردیم، اظهار کرد: پس از 20 سال امروز اصول گرایان واقعی به اصلاحات پیوستند.
وی گفت: از همه مردم عزیز و هنرمندان گرانقدر که در انتخابات به صحنه آمدند، تشکر می کنم.
ابراهیم بای سلامی همچنین با تبریک به منتخبان انتخابات شورای اسلامی مشهد افزود: پیروزی شما در مشهد مساوی است با پیروزی همه ایران و پیروزی همه ایران، پیروزی اصلاحات است.
وی از منتخبان شورای شهر مشهد خواست توسعه و رونق گردشگری را در اولویت برنامه های خود در این شهر مذهبی که 52 درصد اماکن اقامتی کشور را در خود جای داده، قرار دهند تا مشهد به عنوان مرکز تمدن در جهان معرفی گردد.
وی اظهار کرد: طی سالهای گذشته در حوزه هنر تفریط شد لذا باید هوشیار بود و اعتدال را همواره مد نظر داشت تا با افراط از این طریق سوء استفاده هایی صورت نگیرد.
در جشن 'تکرار امید' مهدی صباغی هنرمند مشهدی با لهجه مشهدی از حضور مردم در انتخابات و حماسه آفرینی آنان تشکر کرد.
اجرای زنده علیرضا قربانی خواننده معروف کشور و اجرای گروه موسیقی سیمرغ از برنامه های این جشن بود.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.