سید مرتضی بختیاری عصر پنجشنبه در دیدار با اعضای شبکه جوانان رضوی و مدیران تشکلهای مردمی 'زیر سایه خورشید' در کشور افزود: جوانان ایران اسلامی در چهار دهه گذشته همواره مدافع ارزشها و دستاورد های گرانبهای انقلاب اسلامی بوده اند.
وی اظهار کرد: پرداختن به موضوعات مرتبط با جوانان و سپردن امور به آنان از اولویت های اصلی آستان قدس رضوی در دوره جدید است و با توجه به منشور هفت گانه رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی های مدون برای تحقق منویات معظم له انجام گرفته است.
وی گفت: با توجه به سیاستهای کلان و سندهای بالادستی، جوانان و موضوعات مرتبط با آنان در راس فعالیت های آستان قدس رضوی قرار گرفته و فضاهای مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به جوانان اختصاص یافته است.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: طرح توسعه مفهوم خادم، خدمت و مخدوم، طرح زیارت از مبداء تا مبداء و مرجعیت علمی مشهد مقدس در جهان اسلام از طرحهایی است که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تدوین شده است.
وی با اشاره به ایجاد نمایندگی آستان قدس رضوی در همه استانهای کشور و همکاری بین شبکه جوانان رضوی و تشکلهای مردمی جشن های زیر سایه خورشید ویژه دهه کرامت اظهار کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های مزبور، شعار سال 96 کاروان های رضوی اعزامی به نقاط مختلف 'امام رضا (ع)، محور وحدت و مهربانی' خواهد بود.
سال گذشته کاروان های رضوی متولی برگزاری جشن های زیر سایه خورشید به 12 کشور و همه استانهای ایران اعزام شدند که حدود 6 هزار عنوان برنامه برای حدود سه میلیون مخاطب در دهه کرامت اجرا کردند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.