حمیدرضا کریم در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی اجرا می شود، افزود: طرح های نظارتی شدیدتر در زمان های خاص مانند نوروز و ماه مبارک رمضان که عرضه و تقاضا بیشتر است، اجرا می شود.
وی با بیان اینکه هدف این طرح مبارزه با گرانفروشی و ارائه اقلام نامرغوب است ،‌اظهار کرد: هدف اجرای این این طرح،‌نظارت هر چه بیشتر و بهتر برعملکرد اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم است
کریم با اشاره به امکانات و تجهیزات جدید برای اجرای بهتر این طرح خاطر نشان کرد: امسال طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با بهره گیری از توان و ظرفیت مضاعف نیروها و با استفاده از خودروهای ویژه گشت تعزیرات حکومتی برگزار خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اظهار کرد: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، قند و شکر، برنج، روغن و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه از جمله مهمترین برنامه های ابلاغ شده به شعب سیار است.
وی با اشاره به حضور پنج شعبه سیار تعزیرات حکومتی در بازارهای سطح مشهد عنوان کرد: تلاش می شود با هر گونه سوء استفاده احتمالی افراد سودجو در خصوص اقلام ضروری و اساسی مردم، در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی با درخواست از اصناف برای رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان،‌اظهار کرد: از تمامی شهروندان درخواست می شود هر گونه تخلف را از طریق سازمان صنعت، معدن تجارت، اتاق اصناف و یا اداره کل تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.
7495خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.