محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مبلغ شامل صدقات،‌ اکرام ایتام، اطعام، زکات، فطریه و نظیر آن می باشد.
وی اظهار کرد:‌ درزمینه اطعام در ماه رمضان معادل 32 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شده است که پیش بینی می شود امسال این رقم از افزایش چشمگیری برخوردار شود.
وی گفت: در زمینه فطریه و کفاره نیز 21 میلیارد ریال و در حوزه اکرام ایتام نیز 47 میلیارد و 844 میلیون ریال جمع آوری کمک در استان ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با کمک خیرین، مددجویان زیر پوشش این نهاد اطعام می شوند، افزود: حدود 400 هزار نفر تحت پوشش خدمات این نهاد در استان هستند که شامل افراد معیشت ‌بگیر و خدمات بگیر می شود.
این مسئول در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی نیز افزود: از ظرفیت‌های مردمی به ویژه ادارات، اصناف و گروه‌های خیرین و نظیر آن در ایام ماه مبارک رمضان بهره گرفته خواهد شد تا اقدامات حمایتی از مستضعفان و نیازمندان انجام شود.
او با بیان این که جذب حامی و برقراری ارتباط میان خیرین با ایتام از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است،بیان کرد: هم اکنون 13 هزار و 500 یتیم در این استان زیر پوشش هستند.
مسعودیان راد با تاکید بر این که حرکت‌های مددکاری باید جامعه‌نگر باشد و تمام ابعاد را در نظر بگیرد،افزود: در راستای فعالیت های حمایتی، سایر دستگاه ها و ادارات نیز باید همراهی و همکاری داشته باشند.
وی اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان در هشت شهرستان استان نمایشگاه و بازارچه رمضان برگزار می شود تا تولیدات و محصولات مددجویان در معرض نمایش وفروش گذاشته شود.
/60127496 خبرنگار:آرزو جاودانی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.