سرهنگ حسین مولوی نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رستورانها، هتلها و اماکنی که در ماه رمضان در ساعات خارج از افطار تا سحری اقدام به توزیع غذا کنند ، مهر و موم خواهند شد.
وی ادامه داد : با توجه به زائر پذیر بودن کلانشهر مشهد تعدادی از اماکن، دارای مجوز توزیع غذا هستند ولی باید این امر در محیط کاملا استتار شده انجام شود.
مولوی نسب بیان کرد : رستورانهای بین راهی و اماکن پذیرایی واقع در مبادی ورود و خروج مسافران نظیر پایانه مسافربری ، ایستگاه راه آهن و فردوگاه نیز در ایام ماه رمضان با رعایت ضوابط خاص دایر خواهند بود .
وی با بیان اینکه روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو نیز در این ایام ممنوع است ، افزود : با متخلفان در چارچوب قانون برخورد می شود.

* مهر و موم 30 مکان زیرزمینی عرضه قلیان
سرهنگ مولوی نسب در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد:30 مکان زیرزمینی عرضه قلیان نیز در ماه گذشته در این استان شناسایی و مهر و موم شدند.
وی بیان کرد : طرح مبارزه با عرضه قلیان در کافه های سنتی و اماکن عمومی استان از سال 94 آغاز شده و با جدیت پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه اراذل و اوباش سابقه دار در مشهد و استان تحت کنترل نیروهای انتظامی هستند ، ادامه داد : حیوان گردانی ، ایجاد آلودگی صوتی ، کشف حجاب راننده و سرنشینان و روزه خواری از مواردی است که در صورت مشاهده منجر به توقیف خودرو می شود.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده :علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.