*روزنامه خراسان
'با پیروزی اصلاح طلبان در تهران، مشهد، اصفهان، زاهدان، شیراز، تبریز و برخی شهر های دیگر رقم خورد' روتیتر نخست این روزنامه برای تیتر 'تغییر آرایش سیاسی شورای کلانشهرها' است.
سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و رقص شمشیر وی نیز عکس نخست روزنامه خراسان با عنوان 'رقص شمشیر روی دلارهای نفتی' است.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه نیز تیتر نخست خود را به نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص داد و با روتیتر 'با شمارش یک میلیون و 225 هزار رای صحیح، 15 منتخب مردم مشهد برای شورای پنجم مشخص شد' نوشت: تغییر آرایش سیاسی شورای شهر مشهد.
عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از کارخانه نخ در مشهد منتشر کرد و عنوان 'دومینوی تعطیلی به مشهد نخ رسید' در کنار آن منتشر شد.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه عنوان و تیتر نخست خود را به اعلام نتایج پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در مشهد اختصاص داد و با انتشار تصویری از 15 عضو جدید شورای اسلامی شهر مشهد تیتر 'راهیابی لیست اصلاح طلبان به شورای شهر' را چاپ کرده است.

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه نیز با انتشار تصویری از 15 عضو جدید اصلاح طلب شورای اسلامی شهر مشهد با روتیتر 'تمام نفرات لیست امید منتخب مردم مشهد شدند نوشت: ما از مشهد نرفتیم.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز با اشاره به ضرورت چابک سازی کابینه دوازدهم از نظر کارشناسان، تیتر زد: چرخ اقتصاد تنها با تغییر تیم اقتصادی دولت می چرخد.
عکس صفحه نخست روزنامه قدس هم تصویری از رقص شمشیر رئیس جمهور آمریکا با اعراب در عربستان سعودی است که با تیتر 'ماه عکس ترامپ با دلارهای نفتی' همراه شده است.

*ویژه نامه روزنامه قدس
در صفحه نخست این ویژه نامه به نقل از معاون دادستان مشهد آمده: کسری 2 هزار میلیارد تومانی موسسه فرشتگان.
تصویری از تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز عکس نخست این ویژه نامه است که برای 'اسامی منتخبان شورای شهر مشهد اعلام شد' تیتر شده است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.