به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: دشمنان از قبل و در زمان تبلیغات انتخاباتی با بیان مسائل تفرقه آمیز و خلاف واقع از هیچ تلاشی برای کاهش مشارکت مردم کوتاهی نکردند.
وی همچنین مهمترین پیام شرکت باشکوه مردم در انتخابات را تبیین اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطوح ملی و بین المللی دانست و گفت: هر رای به منزله مهر تاییدی بر مردمی بودن این نظام و ارزش های متعالی آن است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: مردم جدا از اینکه به کدام یک از نامزدهای انتخاباتی رای بدهند ، برنده اصلی انتخابات هستنند و هر اندازه این حضور پر رنگ تر باشد اقتدار نظام بیشتر به رخ جهانیان کشیده می شود.
خطیب نماز جمعه گناباد از نامزدهای انتخاباتی و از جمله فردی که با رای اکثریت مردم به عنوان ریاست جمهوری انتخاب می شود، خواست که به وعده های خود پایبند بوده و برای رفع مسائل و تنگناهای مختلف کشور تلاش کند.
وی گفت: رقابتهای انتخاباتی باید بعد از برگزاری انتخابات به رفاقت تبدیل شده و از هر گونه تحریک و خدشه دار کردن احساسات عمومی جامعه که در راستای اهداف خصمانه دشمنان است، پرهیز کرد.
امام جمعه گناباد همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را مولفه مهم مقابله با تهدیدات دشمنان ذکر کرد و از مسوولان و رئیس جمهور آینده خواست برای تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کنند.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت:با اعتماد و مذاکره با دشمنان نمی توان مشکلات کشور را رفع کرد و حل مسائل و تنگناهای کشور مستلزم توجه به توانمندی های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 91 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان گناباد در حال برگزاری است.
از مجموع 62 هزار و 200 نفر واجدان شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد یکهزار و 707 نفر رای اولی هستند.
2095/6012
خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.