فرماندار جوین روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: انتخابات عزت و آبروی انقلاب است و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را رقم می زند.
حسین جمشیدی افزود: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و تجلی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود است که بیانگر انسجام ملی و ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین المللی می باشد.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در آزمون بزرگ انتخابات، تجدید بیعت با رهبری، اعلام وفاداری به آرمان ‌های امام خمینی (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: هدف مهم، مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌ های رای است و مردم باید فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی به عنوان یک تکلیف در انتخابات شرکت کنند.
فرماندار خوشاب نیز گفت: مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات، قانونمند کردن نظام و تقویت پایه های انقلاب را در پی دارد.
حسن ابارشی افزود: انتخابات یک رویداد ملی با هدف اقتدار نظام است و پیروز نهایی آن مردم هستند.
وی اظهار کرد: دشمنان از مدت ها پیش با ایجاد یاس و نا امیدی در پی کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند اما مشارکت گسترده مردم از ساعات اولیه آغاز انتخابات، دشمنان را مایوس و ناامید کرده است.
فرماندار جغتای نیز گفت: مشارکت پررنگ و حداکثری ایرانیان پای صندوق‌ های رای مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار می کند.
محمد علی آبادی افزود: افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشت محکم بر دهان یاوه گویان است.
وی اظهار کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است که بیانگر مردم سالاری دینی می باشد.
وی گفت: حضور جوانان پای صندوق‌ های رأی جواب منفی به تبلیغات دشمنان انقلاب است که با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در پی فاصله انداختن جوانان با آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
فرماندار داورزن نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند و شرکت و حضور پرشور آنان در انتخابات، پشتوانه دولت منتخب است.
رضا فلاحی افزود: شرکت در انتخابات در سرنوشت مردم و آینده کشور موثر است و حل مشکلات اقتصادی و بین‌ المللی کشور به حضور گسترده مردم در انتخابات بستگی دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در پی بدبین کردن مردم به خدمات نظام و دولت و کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی هستند، اظهار کرد: حضور حماسی مردم دشمن را دلسرد و ناامید می کند.
8145/8144/7499/7500 / 6053
خبرنگاران: حمید دلاوری هروی، جواد پورسخاوت، محمد مهرنیا ** انتشاردهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.