سید علی سده ای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اصل این ماجرا افزود: یکی از شهروندان گنابادی در سال 1394 در یکی شهرهای استان خراسان رضوی تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدتی بعد از عمل، به دلیل درد شدید به یکی از بیمارستانهای گناباد مراجعه کرد.
وی تصریح کرد: بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که در عمل جراحی قبلی در مراکز درمانی یکی دیگر از شهرستانهای استان یکی از قیچی های ست جراحی در بدن بیمار جا مانده است و به همین دلیل بیمار به منظور رفع این مشکل به بیمارستانی که عمل جراحی را انجام داده بود، ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: در کلیپ که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده یکی از پزشکان بیمارستان علامه بهلول گنابادی در حال توضیح دادن در مورد این اشتباه پزشکی برای دانشجویان می باشد که متاسفانه یکی از شهروندان اقدام به فیلمبرداری این صحنه کرده و با عبارات نادرست و ارتباط دادن این مورد به بیمارستان علامه بهلول، اقدام به انتشار آن کرده است.
سده ای گفت: با شکایت این دانشگاه از منتشرکنندگان کلیپ فوق موضوع در مراجع قضایی در دست پیگیری است.
دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیمارستان های بهلول و آیت الله مدنی، 17 مرکز سلامت جامعه، 46 خانه بهداشت و 15 پایگاه اورژانس مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستانهای گناباد و بجستان است.
120 هزار نفر جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
استان خراسان رضوی دارای شش دانشگاه علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، نیشابور و تربت جام است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.