حسن مسعودی روز شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از معلمان نمونه مدارس غیردولتی مشهد و تبادکان به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزاردانش آموز در حدود 15 هزار مدرسه غیر دولتی تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه 200 هزار نفر در مدارس غیر دولتی فعالیت دارند، اظهار کرد: دائمی شدن قانون مدارس غیر دولتی در دولت تدبیر و امید موفقیتی ماندگار در این عرصه محسوب می شود.
وی اضافه کرد:‌ دائمی شدن قانون فعالیت مدارس غیر دولتی در کشور علاوه بر اینکه امید را در موسسان مدارس غیر دولتی همیشگی و ماندگار کرد، به مردم نیز اطمینان خاطر داد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم توفیقات و دستاوردهای موثر و چشمگیری در عرصه مدارس غیر دولتی داشته،‌اظهار کرد: این امر موجب شد موسسان مدارس غیر دولتی و نیز کارکنان این مدارس انگیزه بیشتری برای فعالیت و خدمات پیدا کنند.
این مقام مسئول اظهار کرد: فعالیت مدارس غیر دولتی در شرایطی که آموزش و پرورش دچار نیاز به این مدارس بود ،‌شکل گرفت که البته
این نیاز هنوز پابرجاست اما مهمترین هدف این مدارس کاهش بار مالی دولت است که در این مسیر موفق عمل شده است.
وی افزود: واگذار کردن امور به مردم در قالب فعالیت مدارس غیر دولتی و نیز ارائه خدمات برتر در این مدارس متناسب با نوع مشارکت مردم از جمله دیگر نتایج حاصل از فعالیت این مدارس در کشور بوده است.
در این مراسم از شماری از معلمان نمونه مدارس غیردولتی مشهد و تبادکان تقدیر شد.
7496/ 6012 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.