محمود مهر محمدی چهارشنبه شب در همایش گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از بازنشستگان در مشهد افزود: این منشور می تواند نقش مهمی در تثبت نظام و حکومت اسلامی ایفا کند و در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه جاری باشد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به فرهنگیان داشته است و این دانشگاه نیز در زمینه تربیت معلمان که یک کار تخصصی است وظیفه خطیری بر عهده دارد تا افرادی مانند شهید مطهری که تاثیرگذار بر جامعه بود را آموزش دهد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: تجارب بازنشستگان نیز می تواند سرلوحه معلمان جوان قرار گیرد و همچنین می توان از این تجربه ها برای ارتقای روشهای نوین آموزشی استفاده کرد.
مهر محمدی گفت: دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه ای به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارد و معلمان باید به عنوان عاملی برای توسعه اجتماعی رسالت خود را ایفا کنند.
وی در خصوص انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز گفت: مقام معظم رهبری نیز بر حضور پر شور تاکید دارند زیرا باعث افزایش امنیت، اقتدار و مصونیت کشور در برابر دشمنان می شود.
وی با بیان اینکه طبق تاکید رهبری همه کسانی که خواهان استمرار امنیت ملی، افزایش عزت ملی و تضمین پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور هستند، باید در انتخابات شرکت کنند اظهار کرد: جامعه فرهنگیان همانند سالهای گذشته حضور پر شور در انتخابات خواهد داشت و دیگران را نیز به حضور حداکثری تشویق می کند.
این همایش در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.
7507/7495/ 6012خبرنگار: حسین عباسی ** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.