به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علیرضا رشیدیان در نشست شورای اداری نیشابور افزود: باید میان‌ انتقاد و تخریب تفاوت قائل شویم تا خدای ناکرده برای رسانه های معاند خوراک تهیه نکنیم، به هر حال انتخابات خواهد گذشت و یکی از این 6 نامزد با رای مردم انتخاب خواهند شد و باید مراقب باشیم که در عرصه رقابت های تبلیغات انتخاباتی وارد تخریب نشویم.
وی اظهار کرد:‌ در انتخابات پیش رو آنچه مهم است توجه به اصل مشارکت حداکثری است تا همه مردم با همه گرایشها و سلایق در پای صندوق های رای حاضر شوند.
وی گفت: مقام ‌معظم رهبری فرمودند شعائر انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است وهیچ جناح و گروهی حق ندارد ولایت فقیه را مخصوص به خود بداند، زیرا این جایگاه متعلق به همه جناحها و سلایق است.
نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیچ کار عمرانی و اقتصادی نباید معطل نتیجه انتخابات بماند،‌ افزود: دولت و به ویژه وزارت کشور در حوزه انتخابات بی طرفی خود را حفظ می کند و هیچ سازمان و نهاد دولتی حق ندارد از امکانات خود له یا علیه نامزدی استفاده کند.
رشیدیان افزود: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات کاملا روشن و شفاف است و باید رعایت مر قانون و شفافیت درهمه مراحل به عنوان حق الناس مد نظر باشد.
وی گفت: ایران کشور قدرتمندی است و اگر دشمنان تصور می کردند می توانند بر ما فائق آیند، بدون شک لحظه ای درنگ نمی کردند و این به خاطر قدرت ذاتی ماست که نشات گرفته از خون شهدا و ایمان مردم است.
رشیدیان خاطرنشان کرد: پیوند ملت ما با نظام و حاکمیت به خاطر صداقت و همراهی مسئولان است و حرکت کلی قطار نظام در کلیه حوزه ها در مسیر توسعه است و امیدواریم در انتخابات پیش رو با رعایت اخلاق بتوانیم امید و نشاط را بیشتر از پیش داشته باشیم.
وی گفت: به گفته وزیر دفاع، ایران در حوزه قدرت نظامی طی این سه سال به اندازه 10 سال پیشرفت داشته و در حوزه ورود به باشگاه هسته ای جهانی توانسته ایم هم بفروشیم و هم بخریم، ظرفیت دیپلماسی در دولت یازدهم توانست باقدرت و در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری عمل کند و به برکت نظام جمهوری اسلامی و شکست فضای ایران هراسی در دنیا به موفقیت های بزرگی رسیده ایم.
رشیدیان اضافه کرد: ۶۷ درصد صادرات ما به اروپا نسبت به دولت گذشته افزایش یافته و در سه سال گذشته تراز منفی واردات کشاورزی از هشت میلیارد به سه میلیارد کاهش یافته است.
استاندار خراسان رضوی به دستاوردهای دولت در این استان اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال در استان سال گذشته رکورد زدیم و بیش از 100 هزار اشتغال خالص داشتیم و این استان در سه سال گذشته ۸۰۴ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب کرده که همه اینها مرهون آرامش و ثباتی است که به وجود آمده است.
رشیدیان به فعالیتهای عمرانی در شهرستان نیشابور اشاره کرد و گفت: 10 محور نیز برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که یکی از آن محورها نیشابور است و البته یکی از محورهای طرح تکاپو نیز مربوط به گردشگری این شهرستان است.
او ادامه داد: شهرستان نیشابور با توجه به ظرفیتهای انسانی، معدنی، کشاورزی و خصوصا با توجه به گمرکی که در سال گذشته در اینجا افتتاح شد بسیار موفق عمل کرده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور نیز گفت: در این شهرستان 80 تا 90 کیلومتر راه روستایی ناتمام داریم که انشاءالله بزودی تکمیل خواهد شد.
حمید شیبانی افزود: اقتصاد کشاورزی ما پویا و فعال است ولی در بخش اقتصاد گردشگری باید بیشتر سرمایه گذاری کنیم و از ظرفیتهای بکر و کم نظیر منطقه در این حوزه استفاده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق کامل شعار سال اظهار داشت: هیچ کدام از ما فراموش نکنیم پویایی و سازندگی که در چند سال اخیر در کشور شکل گرفته به دلیل امیدی است که در مردم ایجاد شده است.
شیبانی تاکید کرد: وحدت و همدلی لازمه تداوم حرکت قطار توسعه است و آنچه شایسته نیست استفاده از برخی ایرادات برای عوام فریبی است تا انشاءالله مملکتی در شان مردم شریف ایران بسازیم.
شهرستان نیشابور با جمعیتی در حدود نیم میلیون نفر پرجمعیت ترین شهرستان استان پس از مشهد است که مرکز این شهرستان با مرکز استان خراسان رضوی 130 کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.