میثم امانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری 2 انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، این جشنواره انعکاسی تصویری از حضور گسترده مردم در انتخابات و بازتاب جنبه های مختلف مردم سالاری دینی در این عرصه خواهد بود.
وی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زاوه، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود، افزود: در این جشنواره تنها تصاویری پذیرفته می شود که با تلفن همراه عکاسی شده باشد.
دبیر این جشنواره گفت: هر فرد می‌‌تواند 10 تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در آن آزاد است.
امانی افزود: علاقه مندان می توانند تا تاریخ پنجم خرداد ماه امسال آثار خود را به ربات جشنواره به نشانی @Ghabdemocracy_bot ارسال کرده و در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی Info@ghabdemocracy.info مراجعه کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
شهرستان 80 هزار نفری زاوه به مرکزیت شهر دولت آباد در 170 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.