احمد برادران روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سبزوار بدون توضیح بیشتر افزود: با تلاش پلیس در این شهرستان از پارسال تاکنون قتل در سطح منطقه رخ نداده است.
وی ادامه داد: همچنین میزان جرائم خشن در سطح سبزوار از سال گذشته تاکنون کاهش چشمگیری یافته که این موضوع مرهون تلاش، همدلی و همراهی مردم با پلیس است.
فرماندار سبزوار گفت: تغییر شکل جرائم از سنتی به پیشرفته در فضای مجازی و سایبر رویکردها و نقشه های امنیتی را تغییر داده لذا نیروی انتظامی وظیفه مهمی در مبارزه با جرائم جدید در فضای مجازی دارد.
وی افزود: در سالهای اخیر با وجود تلاشهای دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی توطئه های امنیتی و نظامی آنها خنثی شده است.
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: ساختمان معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی در زمینی به وسعت 2 هزار مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال ظرف مدت کمتر از یک سال احداث می شود.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: هم اینک خدمات این معاونت در ساختمانی اجاره ای به مردم ارائه می شود که با توجه به افزایش حجم مراجعان و مشمولان خدمت سربازی این ساختمان پاسخگوی نیاز مراجعان نیست.
وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی سبزوار روزانه 100 ماموریت و خدمات متفاوت به مردم ارائه می کند. ظرف 2 سال اخیر اراذل و اوباش دارای شهرت این شهرستان شناسایی و برخوردهای لازم با آنها انجام شده است.
او گفت: ترانزیت مواد مخدر و قاچاق کالا نیز از مواردی است که پلیس توجه ویژه ای به آن دارد و در این راستا 20 نقطه ارتباطی در محورهای مواصلاتی سبزوار تحت کنترل شدید قرار دارد.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، برخورد مناسب با مردم، ارائه خدمات آموزشی و امنیتی از مهمترین دلایل افزایش سطح رضایتمندی مردم است.
وی گفت: فرماندهی انتظامی سبزوار توانست در سال گذشته رتبه برتر در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح کشور کسب کند که این موضوع مرهون تلاشهای پلیس، مردم و مسئولان است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.