کوروش صبوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید 124 هزار و 200 ورزشکار در خراسان رضوی مشغول فعالیت بودند که با تلاشهای انجام شده این تعداد هم اکنون به 562 هزار و 680 ورزشکار سازمان یافته رسیده است.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در ورزشهای همگانی نیز یک و نیم برابر رشد داشته بطوری که در طول چهار سال اخیر سه میلیون و 19 هزار نفر در خراسان رضوی در ورزشهای همگانی مشارکت داشته اند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعداد مربیان و داوران مرد و زن در این استان نیز طی چهار سال اخیر نزدیک به چهار برابر افزایش یافت. هم اکنون 84 هزار و 951 مربی و داور رشته های مختلف ورزشی در خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.
وی یکی دیگر از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی را برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه های مختلف ذکر و بیان کرد: در این چارچوب برگزاری کلاسهای آموزشی در حوزه ورزش و جوانان بیش از دو برابر رشد داشته و 352 کلاس برگزار شده است.
صبوریان همچنین به افزایش چشمگیر برگزاری دوره های مربیگری و داوری در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: از سال 1392 تاکنون 383 دوره مربیگری و داوری در استان برگزار شده که نسبت به مدت مشابه دوره قبل سه درصد رشد داشته است.
وی افزود: تاسیس و راه اندازی 15 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، برگزاری 44 برنامه و جشنواره های اوقات فراغت و تدبیر برنامه های استانی به برنامه های ملی از جمله برگزاری برنامه جاده ولایت از دیگر برنامه هایی است طی این مدت انجام شده اند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.