احمد برادران روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سبزوار افزود:برخی با شعارهای دروغ و تهمت نسبت به دستاوردهای دولت در سطح ملی، استانی و حتی شهرستان درصدد هستند تا فضای شور و نشاط اجتماعی را تضعیف کنند که این موضوع باید مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: مهمترین انتظار و مطالبه نظام اسلامی دعوت از مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور است و افراد باید تلاش کنند تا مردم حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند.
فرماندار سبزوار همچنین به آغاز تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره و بیان کرد: تاکنون به 16 تن از نامزدها تذکر لازم به صورت شفاهی و کتبی داده و برای 2 تن از نامزدها نیز پرونده قضایی در دادگستری تشکیل شده است.
وی گفت: برابر ماده 62 قانون برگزاری انتخابات نیروی انتظامی در سطح شهرستان وظیفه دارد تا در صورت مشاهده تخلفات محسوس با افراد و ستادهای انتخاباتی برخورد لازم را انجام دهد.
او افزود: با توجه به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیک در سبزوار تمام امکانات در این زمینه فراهم شد و مشکلی وجود ندارد.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان انتظار می رود تا زمان آغاز فرآیند تبلیغات قانون را رعایت کنند.
255 هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر جمعیت رای اولیها را تشکیل می دهند. 250 شعبه اخذ رای برای برگزاری فرآیند انتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است. انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با هشت شهرستان دیگر استان خراسان رضوی به صورت الکترونیک در سبزوار برگزار می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.