*روزنامه خراسان
این روزنامه به نقل از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان سراسر کشور نوشت: مهم نیست به چه کسی رای می ‌دهیم، مهم این است که همه بیایند.
عکس نخست این روزنامه نیز به همین دیدار اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه در عنوان نخست خود با روتیتر 'پنج بانک استان به دلیل عدم دریافت سهمیه از بانک مرکزی، بخشنامه بخشودگی تسهیلات را اجرا نکردند'، تیتر 'بخشش از ما نیست!' را انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصاویری از آب گرفتگی معابر مشهد است که با عنوان 'رگبار بهاری و داستان تکراری غافلگیری مشهد' همراه شده است.

* روزنامه شهرآرا
تیتر و عکس نخست این روزنامه به رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد که با روتیتر 'رهبر معظم انقلاب با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی امضا و اجرای طرح 2030 یونسکو در آموزش و پرورش از سوی دولت را غیر مجاز دانستند' و تیتر 'اینجا جمهوری اسلامی است' چاپ شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه عکس و عنوان نخست خود را به روز جوان اختصاص داد و با فونت درشت نوشت: کدام جوانی

* روزنامه قدس
این روزنامه با روتیتر 'اگر می خواهید نظام اسلامی اقتدار خودش را در چشم جهانیان حفظ کند' به نقل از رهبر معظم انقلاب، عنوان 'همه بیایید' را منتشر کرد.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه به نقل از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نوشت: تنش آبی 30 شهر خراسان رضوی در تابستان.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز به تصویری از ایستگاه های دوچرخه های عمومی در مشهد اختصاص دارد که با عنوان 'توقف دوچرخه های عمومی در ایستگاه بی پولی!' چاپ شده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.