رضا خاتم پور شامگاه یکشنبه در همایش بانوان اعتدال در مشهد افزود: نهال غرس شده تدبیر و امید نیاز به مراقبت دارد و طوفان های بزرگی قصد کندن این نهال را دارند؛ کسانی که کاسب تحریم، ساکت انحراف، خالقان بابک زنجانی ها و غارتگران دکل های نفتی کشور بودند.
وی با بیان اینکه این جریان نمی خواهد نهال تدبیر و امید به درخت تنومند تبدیل شود،‌ ادامه داد: 12 سال قبل جریانی با عوام فریبی ها و ارائه اطلاعات وارونه از حقایق ایران با این تلقین که کشور را ظلم ، فساد و تبعیض فرا گرفته، زمینه روی کار آمدن کسی را فراهم کردند، که رجل سیاسی نبود.
وی بیان کرد: این جریان باعوام فریبی های زیادی نظیر تلقین این موضوع که تنها کسی که می تواند کشور را از ظلم و فساد عبور دهد رئیس دولت گذشته است وقسم به این ادعا در مجامع مذهبی، زمینه روی کارآمدن دولت نهم را فراهم کردند.
خاتم پور ادامه داد : در دوران دولت اصلاحات، میانگین رشد اقتصادی بالای شش درصد بود ، تورم نیز کنترل شده بود و جایگاه بین المللی ایران در سطح دنیا در بهترین سطح بود ولی این جریان عوام فریب این شرایط را بد دانستند و مدعی شدند که تیم اصلاحات وطن فروش است .
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم که با پشتوانه قوی مذهبی روی کار آمد در هشت سال فعالیت ارمغانی جز یاس، ناامیدی ، فساد و اختلاس در حوزه های سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نداشت.
او افزود: اختلاس های بزرگ سه میلیاردی با کاپشن های ساد، دکل های نفتی گم شده و ایجاد تورم 43 درصدی از دستاوردهای دولت نهم و دهم بود.
خاتم پور ادامه داد: در آن برهه سیاسی هنگامی که رئیس جمهور ایران می خواست در سازمان ملل صحبت کند همه جلسه را ترک کردند و کشتی های ایران نیز با پرچم جمهوری اسلامی ایران حق تردد در آبهای آزاد کشور را نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با صبر پیشه کردن در حماسه ای بزرگ درسال 92 زمینه روی کارآمدن دولت عقلانیت و امید را فراهم کرد و در کمتراز چهار سال رشد اقتصادی از 14 درصد رشد برخوردار شد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی گفت: در فضایی که تحریم ها سه سال از فعالیت دولت را فراگرفته بود، به سرانجام رسیدن برجام 21 ماه طول کشید، درآمدهای نفتی کم بود، تورم به زیر 10 درصد رسید و شان جمهوری اسلای به حدی رسید که دشمن شماره یک با ما پای میز مذاکره نشست؛ باید قدر نعمت و برکت دولت تدبیر و امید که حاکمیت عقل ، خرد و تدبیر است را بدانیم .
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران آگاه و هوشیارند، خاطرنشان کرد: ما از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی شویم و دشمن امروز ما عدم حضور و عدم مشارکت جدی اقشار جامعه در انتخابات است .
خاتم پور تاکید کرد: در روزهای باقیمانده تا انتخابات باید شمع های نور را در دل تاریکی ها روشن کنیم و حماسه حضور را جشنی دوباره بگیریم .

*اقدامات دولت یازدهم در حوزه زنان ستودنی است
عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب خراسان رضوی نیز در این همایش اظهار کرد: اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف به خصوص حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است.
معصومه ریاحی افزود: دولت های مختلف در حوزه زنان اقدامات مختلفی انجام دادند ولی توجه به زنان به صورت ویژه در زمان دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز و در دولت اصلاحات ادامه یافت، اما این اقدامات در دوران فعالیت دولت های نهم و دهم مسکوت ماند و مجدد در دولت یازدهم به موضوع زنان به صورت خاص توجه شد.
ریاحی افزود: اجرای نظام هماهنگ توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اکثر استان ها، ارائه بسته اجرایی پیرامون اشتغال پایدار زنان ، تدوین بسته جامع حمایت از زنان شاغل و حمایت از پروژه های پژوهشی با موضوع زنان در کشور از جمله اقدامات دولت یازدهم در حوزه بانوان می باشد.
این فعال اصلاح طلب بیان کرد: ارتقای سطح سلامت زنان راه اندازی کلینیک های سلامت خانواده، تاسیس 2 هزار و 500 خانه سلامت در مناطق محروم و راه اندازی شورای عالی خدمتگزاری محیط زیست وسلامت از دیگر اقدامات حمایتی دولت تدبیر و امید است.
ریاحی تاکید کرد : یک حکومت سالم مبتنی بر یافته ها و حکومت مردم سالاری دینی باید امنیت را ایجاد کند که در دوره روحانی امنیت در فضای سیاسی محقق شد و امنیت ایجاد شده در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی قابل قیاس با دولت قبل نیست.
ریاحی ادامه داد : مباحث مناظره ای و فیگورهای رئیس دولت قبل را گرفتن توسط برخی کاندیداها برای گرفتن رای مردم جای تامل دارد.
وی تاکید کرد: تمام سیاست های دولت روحانی تایید مردم و رهبری را دارد و برگشت به عقب و برگشت به تنش اجتماعی دیگر خارج از تحمل مردم است.
این فعال سیاسی افزود: ملت ایران به کمال و بلوغ سیاسی رسیده اند و در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.