به گزارش ایرنا، رئیس هیات شطرنج سبزوار در مراسم پایانی این مسابقات گفت: مسابقات مزبور برای دومین بار به صورت منطقه ای با حضور 60 شطرنج باز از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و تهران در سبزوار برگزار شد.
میترا غفارپور افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت نهضت سربداران و معرفی ورزش شطرنج به جوانان علاقمند در رده های سنی مختلف و به صورت آزاد در بخش مردان برگزار گردید.
وی اظهار کرد: شطرنج بازان شرکت کننده در مسابقات مزبور در 9 دور به روش سوئیسی و به سبک سریع رقابت کردند و در مجموع 230 بازی انجام شد.
وی گفت: در پایان مسابقات در رده سنی زیر هشت سال علیرضا محمدی از شیروان، در رده سنی 10 سال ایلیا صالحی پور از سبزوار، در رده سنی 12 سال سید امیررضا رضوی از نیشابور، در رده سنی 16 سال محمد بینایی تولایی از شیروان و در رده سنی 16 تا 50 سال نیز علیرضا محمدی از مشهد رتبه نخست را کسب کردند.
غفارپور افزود: به نفرات اول هر رده سنی پنج میلیون ریال، نفرات دوم چهار میلیون ریال و نفرات سوم سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
دور اول مسابقات منطقه ای شطرنج جام سربداران نیز اردیبهست سال گذشته برگزار شد.
هزار و 300 ورزشکار در قالب 39 هیات ورزشی در حوزه ورزشهای حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.