* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'بحث های نمایندگان و حامیان نامزدها بالا گرفت' عنوان 'مناظره پیش از مناظره' را منتشر کرده است.
عکس نخست این روزنامه نیز مربوط به حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر در گلستان است که با عنوان 'حادثه تلخ در عمق 1800 متری' همراه می باشد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه عنوان نخست خود را به بازی امروز سیاه جامگان و پرسپولیس اختصاص داد و عنوان 'همصدا برای بقای مشکی' را برای آن منتشر کرد.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از 'گیتی خامنه' مجری محبوب تلویزیون است که با عنوان 'مادر مهربان قصه گو' مخاطبان را به مطالعه این مطلب جلب می کند.

* روزنامه شهرآرا
تیتر و عکس صفحه نخست این روزنامه مربوط به افتتاح پارک 'چهل بازه' مشهد است که با عنوان 'رود پارک مشهد' منتشر شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
عنوان نخست این روزنامه 'پدیده پولدار می شود' انتخاب شده و عکس صفحه اول آن نیز تصویر تزئینی در زمینه ازدواج است که با تیتر 'مشکل فقط پول نیست!' گزارشی در باره عدم میل به ازدواج در قشر مرفه منتشر کرده است.

* روزنامه قدس
'خودکفایی بنزین، تبریک روحانی، تکذیب زنگنه!' عنوان نخست این روزنامه است که با روتیتر 'تناقض در سخنان رئیس جمهوری و وزیر نفت' منتشر شده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز مربوط به حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر است که با عنوان 'روز عزای کارگران' همراه است.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه عنوان و عکس نخست خود را به فعالیت بنگاه های مشاور املاک با عنوان 'دلایل تخلف بنگاه های املاک در مشهد' اختصاص داد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.